lördag 3 juli 2010

Ett ord kan göra livet till ett äventyr!

 Be mig inte sluta tänka  

Ikväll blir det stan med värdens bästa Moa,Det var länge sen sist så tror vi har mycket och prata om nu.
Så detta blir nog trevligt,och jag ska sova hos henne också och det var typ förra sommaren jag gjorde det.. Så Moa vi måste vara med varandra oftare ;o!

Men a nu sitter jag bara och tagar inför kvällen och sitter och lyssnar på musik och pratar med massa folk på msn. Och snart ska jag gå och fixa mig lite´så jag inte gör det då jag nästan ska fara sen vilket bruka hända ganska ofta , så då bruka det inte bli så himla lyckad menmen ..

Visst ja jag har inte skrivit så ofta nu tror jag men jag jobbar så då orkar jag inget göra då jag kommer hem.Jag börjar vid 7 så måste kliva upp halv 7 och innan jag somnar på kvällarna -.- Så när jag kommer till pappas jobb alltså där jag är och jobbar så är jag så trött att jag står och typ och sover på plats där jag håller på och göra massa saker mendet funkar det med :p Jag tjänar 90kr/h så har jobbat denna vecka sedan blir det nästa också så lite pengar får jag iallafall.

Oj va rörigt detta inlägg blev men det får räcka ,p
Så ha en bra dag/kväll alla för det ska i allafall jag tsm med Moa <3
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar