lördag 12 juni 2010

Man gör allt helt rätt men endå blir allt bara fel

Nu var det allt länge sen jag skrev men jag har inte orkat skriva..
Men nu är jag tillbaka för cariis ville att jag skulle skriva, Och jag har faktiskt lite och skriva om nu.

För det första så har vi ju sommarlov nu och det känns skönt men vädret känns inte som sommar men det kommer väl får vi väl hoppas
och för det andra så kommer jag nog sakna min klass en hel del... Så mycket vi har gått igenom..
Typ fått lärare och grina,allt bråk och allt man kan tänka sig,Men det känns skönt att få nya vänner och gå på en annan skola, Men det känns faktiskt lite läskig för tänk om man inte kommer in på det man vill och tänk om man inte får några vänner, Det är det ända som går runt i mitt huvud just nu.

Men aja nog om det jag hade super kul igår jag var med Hannah och Thea och sedan kom Linnea och var med oss,Så vi åkte runt med epan lite här och var, Och sen så var Thea tvungen att fara iväg för hon for utomlands och det är inte okej och lämna mig här men jag får väl klara mig utan henne ett tag då, Hah nemen skämt och sido ha det så kul Thea! 
Och när Thea for så var jag och Hannah och Linnea och åkte runt med epan ännu mer och var med alla andra som kör runt med pinsama epor ;] Nemen det börja gå bra och åka epa nu men skäms lite grann ännu ;]

Aja nog om det med ikväll vet jag inte vad jag ska göra för är rätt förskyld sen i torsdag, Satan va kallt det är på kvällarna det är inte okej.. Men jag ser väl vad jag hittar på jag vill då ut för det är inge roligt och bara vara hemma och sitta här eller se på tv ;p .

Men jag har typ inge  mer att skriva om så slänger in lite bilder ni kan titta på ..




du svek mig mig ännu en gång.. Du har just visat vilken människa du egentligen är .Vår vänskap betyder visst inget för dig ,du vände bara ryggen till sen var det inte mer med det .Jag trodde verkligen inte att du skulle kunna sjunka så här lågt ,du har gjort ditt val och jag klarar mig fan mycket bättre utan dig .
Men jag har bättre vänner ,såna som ställer upp för mig . Fuck dig säger jag bara !



1 kommentar:

  1. tack för att du bara skriver för min skull felicia... :]

    SvaraRadera