lördag 26 juni 2010

Lördag!

Länge sen nu men nu är jag här igen !
Jag gör inte så mycket jag sitter bara och lyssna på musik och tråkar, Och hungrig är jag men inget orka jag göra.Mamma och pappa är inte hemma eller dom är det men ska snart fara som dom kan inte göra något åt mig... Det suger verkligen men jag får väl lära mig och göra något själv helt enkel men det låter bara jobbigt. Man är en aning bortskämd här tyck jag men det gillar jag,Men de går en viss gräns faktiskt.
Aja nog om det..

Igår så hade jag hur trevligt som helst tills allt min go dricka tog slut.. Men farmor var här och det var ju kul det för då kommer hon bort ett tag och har kul,och det var många fler här och vi satt och åt vi grillade och spelade kubb och bara hade det trevligt. Det är en riktig midsommar det tycker jag :) Och jag fick några samtal av en gobit och det gjorde en hel del av min kväll faktiskt ,Tack till O ;] !
Hm jag gick och la mig vid 3 kanske men inte fan gick det och sova.. det var musik det var prat och allt man kan tänka sig så det var bara att gå upp och kolla läget och somnade inte förns typ 5 eller 6 och det var bara så drygt för att jag vaknade typ vid 9 ...

Vad gjorde alla andra på  midsommar?

Aja jag skriver så konstigt tyck jag men det här får duga för jag orka inte skriva mer för nu är jag allt hungrig :) Ni får ha det så bra pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar