fredag 29 april 2011

Ba ba ba ba

  1. Jag ler och skrattar hela tiden, även om jag är skit arg&sur när jag är ute med vänner
  2. Jag tror hela tiden att om jag drömmer om något, så kommer det att hända på riktigt
  3. Jag är ganska glömsk av mig, måste alltid ha någon som påminner mig om saker&ting
  4. Jag är inte så dum&osmart som folk tror att jag är, lovar hahaha
  5. Jag har svårt för att inse saker
  6. Jag får tårar hur lätt som helst, arg/glad – det spelar ingen roll
  7. Jag tycker inte om överraskningar, känns helt läskigt & vet aldrig hur jag ska reagera
  8. Jag tycker inte om att bli bjuden, känns fel men det känns rätt om jag själv gör det
  9. Jag tycker om att sjunga men det låter riktigt illa
  10. Jag ligger och tänker i minst en kvart innan jag somnar
  11. Jag tycker det är pinsamt (& tycker synd på något sätt) när folk bara kommer när de vill ha någonting
  12. Jag kan inte laga mat men är på rätt väg till att kunna det snart, lite iaf..
  13. Jag har fotfobi
  14. Jag äcklas av kroppsbehåring på tjejer
  15. Jag läser Kissies blogg ibland o jag gillar den.
  16. Jag faller för fel killar!
  17. Jag tror på andra sidan och övernaturliga saker.'
  18. Jag är en riktig badkruka, alltså en riktigt en.. Vägrar sjöar och hav, det är på tok för kallt för min smak.
  19. Jag har väldigt låg humor, kan börja skratta åt det mesta


 

 

 


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar