söndag 17 april 2011

Bara för dig Petra!


Ojojoj nu var det allt länge sen jag skrev och jag har helt totalt glömt bort min blogg eller fast nä jag har inget att skriva fast nu har jag det allt, För på Fredagen var hur mysig och riktigt trevlig, träffade nytt folk, festade och hade det riktigt mysigt! Dagen började med att jag åkte ner till övik till Sabine som jag inte har träffat på 1år kanske och nu tog vi verkligen tag i det hela så hon bjöd mig till en fest som var, så jag åkte dit umgicks med henne tills Petra och Stina skulle komma för vi skulle äta god middag och så innan vi for vidare till gottne (om det var nu så det hette :O!) och där var vi kanske fram till 3 och hade hur roligt som helst men det tar ju alltid slut nån gång och det gjorde det ju som sagt vid 3,så jag och Petra bestämde oss och fara vidare till någon minns inte vart men det var ju inte så roligt där så vi drog hem och sov fast klockan var nog 6, sen på lördagen så skulle jag åka hem vilket jag inte gillade ville som sagt stanna för jag hade jätte kul med alla och Du Petra du var jätte rolig att umgås med så jag hoppas det fler gånger vi ses !! Det var min fredag och det har varit min bästa på länge jag behövde verkligen komma bort och träffa nytt folk och bara tänka på annat så TACK TILL ALLA SOM VAR DÄR ! 



Lördagen var jag sjukt trött, efter sömn på kanske 1 timme men det gillas för när jag kom hem så kom mamma och hämta mig och skjutsade mig direkt till den närmaste pizzerian och snacka om att det var gott att äta var inte bakis om ni tror det jag var som sagt bara sugen och vrål hungrig,Efter det så for jag hem och bara la mig i sängen och somnade kl17.00 och skulle egentligen kliva upp klockan 18:00 för skulle ut och vara med kompisar men så blev det ju inte för jag sövde vist till 07.00 till idag så jag kan säga jag behövde verkligen dom dära 14 timmarna, 


Söndag/idag: Idag har jag bara sett tv och tagit det lugnt vilket jag inte gillar längre ! jag vill göra något jag vill leka jag vill dricka,jag vill vara med vänner, jag vill åka bort jag vill vara med syster, okej jag kan räkna upp hur mycket som helst men som sagt jag vill göra något kul men det får vänta tills imorgon för nu börjar  jag bli trött för var riktigt seg på skriva detta inlägg och det är säkert mycket stav fel men det bju jag på för just nu vill inte ögorna vara med...

GODNATT!


Vill att du ska komma tillbaka.
Älskar dig farfar..

2 kommentarer:

  1. äntligen ett nytt inlägg! ;)
    du var också jätterolig att umgås med, självklart ska vi ses fler gånger! :D många fler! <3

    SvaraRadera
  2. Hah som du har längtat ;)
    Men du det låter ju kanoners ju<3!

    SvaraRadera