söndag 19 december 2010

M

Det är så mycket som har hänt på den senaste tiden så många löften som har brutits, fastän vi alltid sagt vi ,men folk dom förändras , så också du den jag trodde skulle finnas där till livets slut
men nu säger jag det här och det är svårt att förstå ,att våran vänskap den är över efter alla dessa år
vi sa att ingeting får bryta oss isär men nu står vi där vi står, vi står tomhänta här

Du fanns aldrig heller då när jag verkligen behövde dig,nu när jag tänker efter har du aldrig nånsin frågat mig hur jag mår eller hur det är, de gånger som jag mått sämst fanns du aldrig där. Och alltid är det jag som ringt för att se om du velat hitta på nånting.Det var alltid jag som ringde dig

Du har förändrats jag vet inte vem du är,du är inte samma vän som jag en gång höll kär
du är inte den där tjejen som alltid var så glad som hade insidan som jag alltid ville va
Men du har förändrats och jag vet inte till vad för med förändringen försvann våran vänskap den där dagen...

2 kommentarer:

  1. än är det inte över. Och ja tror inte att jag är den enda som har förändrats..

    Jag finns kvar. Love.

    SvaraRadera