onsdag 22 december 2010

Jag hatar dig,

Jag hatar dig. Jag är mycket medveten om hur starkt ordet hata är och jag överanvänder det aldrig. Men dig hatar jag. Du tror att du kan hålla på hur som helst. du kommer när det passar dig. ´Det handlar om. Dig. Dig. Dig hela tiden!Du bryr dig inte om någon annan. Men du är verkligen inte perfekt.Och jag har försökt så många gånger att ordna våran relation. Men jag orkar inte mer. Botten är nådd.Jag är klar med dig. Kom tillbaka när din dåliga sida är borta. Men så länge den är kvar vill jag inte ha någonting med dig att göra.



Varför är du alltid lite bättre när jag kämpat mer än du gjort
Du får allt att flyta så enkelt när andra sliter så hårt
Om jag nångång lyckas komma om dig ska jag trycka ner dig totalt
Det är det som gör mitt liv värt att leva,Att du blir skuggan av mig

Faktiskt många som tänker ungefär lika dant som mig om dig,hoppas du ändrar dig! m

1 kommentar:

  1. Vinnaren i tävlingen om trosorna finns uppe nu! Klicka på länken här under för att komma dirket till inlägget och se om det var just DU som vann! Tack för att du deltog!
    http://vadfanskajagheta.se/2010/december/vinnaren-av-trosorna-och-ett-erbjudande-till.html#comment

    SvaraRadera