lördag 11 december 2010

C.W

Jag är så otroligt glad att jag har dig i mitt liv.. genom tårar och glädje, med och motgång, uppförsbackar och nerförsbackar, sorg och lycka, har du ståt där vid min sida.. du har hållt min hand.. du har kramat mig när jag mått dåligt, du har varit mitt plåster.. mitt plåster på alla såren jag har haft, och du har hjälpt mig att läka dom. och vad som än händer med alla såren, även om dom stannar kvar och försvinner kommer du alltid sitta kvar.. fastklistrad, åtminstonde i mitt hjärta.. jag har hållt dig allra närmast mig hela vägen, för just nu är du faktist den enda jag kan lita på av alla mina vänner, och den enda som kan höra allting utan att vända ryggen och sprida ut alltihopa! du är den bästa vännen man någonsin kan ha,  det finns inga ord som beskriver lyckan att ha dig i mitt liv. Du är min andra halva - den bättre av oss! Vi har så otroligt mycket minnen, och även om vissa inte är världens bästa så är det iallafall minnen.. och dom bra minnena övervinner dom dåliga!,  det enda jag vill att du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta, högre än allting annat, jag älskar dig verkligen över allt annat, och vad som än händer kommer jag alltid alltid alltid finnas hära för dig. du måste veta det! Och vad som än händer kommer det vara du och jag mot alla andra.
 Nä, men helt seriöst..  vi har alltid automatiskt blivit kopplade till varandra!du kommer alltid vara min bästavän oavsett vart livet tar oss! jag går med dig, bredvid dig, jag håller din hand och jag släpper den aldrig. jag finns här för dig när du är ledsen, och behöver prata, och du vet att du kan lita på mig.  jag begär ingenting mer än att ha dig i mitt liv, och det har jag ju..

4 kommentarer:

  1. Tja! Besök gärna min blogg http://juliahakanssons.blogg.se
    Du lär inte ångra dig!

    SvaraRadera
  2. Felicia, du anar inte hur glad jag är för jag har dig också. som du säger så är det att vi blivit kopplad till varann, visst kan det vara så att det tar tid innan vi pratar ibland, men tillslut dras vi till varann och börjar prata igen. hur länge är det nu? 5-6 år? typ och det ska bli hela livet ut! syster, du vet att jag älskar dig! <3

    SvaraRadera
  3. Goddag<3
    Hoppas du får en underbar dag<3
    KrAmSiSaR sötnos =)
    <3

    SvaraRadera
  4. Ja,det ska bli hela livet ut, älskar dig syster <3!

    SvaraRadera