torsdag 4 november 2010

TÄVLING

Nu ska jag och min syster tävla, Vi har slagit vad om 100 kr att vi inte ska äta godis och chips,
Vem vinner tror ni?

Själv vet jag inte för är rät beroende av godis måste ha det varje dag men nu ska det bli en ändring på det,Jag ska försöka få magrutor till sommaren så det är bara att jag börjar träna och äta nyttigt :). Så önska mig LYCKA TILL !

Så ikväll ska jag bara njuta av min sista  godis påse på länge, Och imorgon börja helvete,Undra om jag blir sur av att inte få mitt godis?  hm hoppas inte det :)..
Men tur jag har min mamma som ska hjälpa mig med det hela.

Aja nog om det :)!
Ikväll är det som sagt filmnatt och jag ska dit och kolla och försöka vara där hela natten, börjar typ 21.00 och slutar 07.00 så ser väl om jag pallar att vara vaken till dess.Kanske ska vila en stund efter maten.

Bjuder på en liten bild

Men nu har jag inget mer att säga så skriver kanske sen innan jag far ut
puss ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar