söndag 22 augusti 2010

Okej jag måste blogga för jag har så tråkigt nu .. Och + det är inte många timmar kvar av sommarlovet nu..
Men jag kan säga jag längtar att få börja skolan men det kanske bara är nu i början men ändå, Iallafall mitt sommarlov har väl inte vart den bästa, Men lite bra grejer har väl hänt :

-Fått bättre kontakt med många.
-Förlåtit många och tagit dom tillbaka.
-Fått nya vänner.
-Östersund

Så den var inte så dålig ändå,Och jag har inte tagit en enda bild på sommaren så kan inte visa nå bilder heller.Eller har från östersund men dom orkar jag inte lägga in så det få vara :). Men iallafall så ska jag bara njuta av kvällen och försöka gå och lägga mig i tid,För måste upp imorgon,Men jag få panik vet inte när bussen går, vet ingenting. Aja det löser sig. Men n u ska jag gå och se film och mysa ner mig under täcket med lite godis :)


puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar