torsdag 15 juli 2010

Trött på inget, trött på ALLT

Länge sen nu men har inte orkat men nu ska jag bara skriva av mig..

Jag har inte gjort så mycket nu på sommarlovet,Jag har mest vart hemma och tråkat. Bara några gånger då dom smsar och säger att jag ska fara ut men när man väl far ut så är dom så jävla osocial... Skit samma börja bli rätt van att gå min ensamhet faktiskt. Men så jävla skönt det ska bli att få nya vänner som man kan vara med och ha kul än jävla nordmalingsbor..Så jävla less på allt och alla just nu. Så mycket ryckten det går som inte är sana och så mycket folk som tror dom är något. Blir så less..
Känns bara som jag ska sluta bry mig om alla mina så kallade vänner.. Ni hör aldrig av er,Ni säger att ni aldrig har tid att göra något men ändå är ni ute och är med andra?Varför säger ni bara inte att ni inte vill vara med mig än och ljuga att ni inte har tid? jag tar hellre sanningen direkt än och hör era jävla lögner! Jag kommer sluta smsa nu så ni vet jag orka inte bry mig om er längre, Kom då ni vill vara en sann vän..

Så nu ger jag upp jag orka inte kämpa mer ..

It feels like everything I touch turns into steam. It should have been something now, but instead,nothing. For when I know how I feel and it sucks.

8 kommentarer:

  1. sånna vänner är bara skit, strunta i dom :) föresten, gillar din blogg! massa bra tankar du skriver om (y)

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet ju som det men det är samtidigt svårt att bara strunta i folk man har älskar/älskat, Okej tack antar jag

    SvaraRadera
  3. mja, men om dom är sånna så är dom inte värd det.

    SvaraRadera
  4. jag vet hur det är bara ;)

    SvaraRadera
  5. roligt att vi har värsta konversationen på din blogg bland kommentarerna (y) hah.

    SvaraRadera