torsdag 28 oktober 2010

Jag vet inte vad jag vill..

I flera år har jag vetat vad jag vill. Jag har haft mitt liv planerat in i minsta detalj redan från början av högstadiet. Min dröm och plan var (är) att ta studenten och att sen få jobb som lackare. Men som det känns nu vill jag inte gå kvar,Jag vill byta linje. Jag skulle helst inte vilja förstöra min dröm som jag länge har drömt om men att inte trivas där man går hur ska man göra då ?  Klassen är väl hyfsat bra men på något sätt trivs jag inte där,Och jag fattar inte varför vi ska hålla på i en verksta med motorer och sånt skit när vi egentligen ska lacka och så... Läraren som vi har i verkstan är inte den bästa,Jag får skit att jag inget gör på den lektionen. Men så fel han har jag gör allt han säger att vi ska göra,Men han ser mig då jag vilar. Jag är den enda i klassen som har fått skit att jag inget gör,Men det finns dom som bara sitter där också men vad händer med den/dom, Jag blir så less att jag hela tiden ska få lärare som har något emot mig,Att en ända person ska få mig att förstöra min dröm är sjukt. Men 2a året slipper vi vara i verkstan men ska jag vara olycklig till dess eller? min dröm far längre och längre bort

Livet går ju alltid vidare, hela tiden...

vare sig vi tycker vi är på väg nånstans eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar