tisdag 18 januari 2011

lite saker ni inte vet om mig

  • Jag ler och skrattar hela tiden, även om jag är skit arg&sur när jag är ute med vänner
  • Jag tror hela tiden att om jag drömmer om något, så kommer det att hända på riktigt
  • Jag är ganska glömsk av mig, måste alltid ha någon som påminner mig om saker&ting
  • Jag är inte så dum&osmart som folk tror att jag är, lovar hahaha
  • Jag har svårt för att inse saker
  • Jag får tårar hur lätt som helst, arg/glad – det spelar ingen roll
  • Jag tycker inte om överraskningar, känns helt läskigt & vet aldrig hur jag ska reagera
  • Jag tycker inte om att bli bjuden, känns fel men det känns rätt om jag själv gör det
  • Jag tycker om att sjunga men det låter riktigt illa
  • Jag ligger och tänker i minst en kvart innan jag somnar
  • Jag tycker det är pinsamt (& tycker synd på något sätt) när folk bara kommer när de vill ha någonting
  • Jag kan inte laga mat men är på rätt väg till att kunna det snart, lite iaf..
  • Jag har fotfobi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar